eVidenCenter eVidenCenter eVidenCenter eVidenCenter
  • Ydelser
    • Kursuskatalog
      • Læringsmål og styrket fjernundervisning
      • Lær at dokumentere dine kursisters læringsudbytte
      • Udvikling og anvendelse af digitale test
      • Meningsfuld evaluering af undervisning
      • Online underviser-kursus: Styrk din online undervisning
      • Organiser din undervisning med Blended Learning
      • Udvikling af e-læringsaktiviteter
      • Visualiseringer i læreprocesser
      • e-didaktik
    • Oplæg
      • Fjernundervisning – pædagogik og didaktik
      • Valg af fjernundervisning
      • eDidaktik
      • Digital dannelse
      • Visuel programmering
      • Blended Learning
      • Web 2.0 og kollaborative aktiviteter
      • Flipped Classroom
    • Workshops
      • eDidaktik
      • Flipped Classroom
      • Visuel Programmering
      • Læringsspil
      • Evaluering af læring og undervisning
      • Scribbles
      • Videoproduktion med smartphone
    • IT-parathedsundersøgelse
    • Priser
  • Certificering
    • Konceptcertificering
    • Certificeringsprocessen
  • Uddannelse
    • Uddannelse i digital læring
      • Tilmeld dig Uddannelsen i Digital Læring her
    • Metoder og modeller
    • Digitale test
    • Webinarer
  • Udgivelser
    • Websites
    • Virtuel Undervisning
  • Projekter
  • Nyheder
    • Nyhedsbreve
  • Om os
    • eVidenCenters grundlag
    • Find medarbejder
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt
  • Blog
eVidenCenter eVidenCenter
  • Ydelser
    • Kursuskatalog
      • Læringsmål og styrket fjernundervisning
      • Lær at dokumentere dine kursisters læringsudbytte
      • Udvikling og anvendelse af digitale test
      • Meningsfuld evaluering af undervisning
      • Online underviser-kursus: Styrk din online undervisning
      • Organiser din undervisning med Blended Learning
      • Udvikling af e-læringsaktiviteter
      • Visualiseringer i læreprocesser
      • e-didaktik
    • Oplæg
      • Fjernundervisning – pædagogik og didaktik
      • Valg af fjernundervisning
      • eDidaktik
      • Digital dannelse
      • Visuel programmering
      • Blended Learning
      • Web 2.0 og kollaborative aktiviteter
      • Flipped Classroom
    • Workshops
      • eDidaktik
      • Flipped Classroom
      • Visuel Programmering
      • Læringsspil
      • Evaluering af læring og undervisning
      • Scribbles
      • Videoproduktion med smartphone
    • IT-parathedsundersøgelse
    • Priser
  • Certificering
    • Konceptcertificering
    • Certificeringsprocessen
  • Uddannelse
    • Uddannelse i digital læring
      • Tilmeld dig Uddannelsen i Digital Læring her
    • Metoder og modeller
    • Digitale test
    • Webinarer
  • Udgivelser
    • Websites
    • Virtuel Undervisning
  • Projekter
  • Nyheder
    • Nyhedsbreve
  • Om os
    • eVidenCenters grundlag
    • Find medarbejder
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt
  • Blog

Blended Learning

Blended Learning har vundet indpas på flere og flere uddannelser, som udbyder undervisning som et mix af både tilstedeværelsesundervisning og netbaseret undervisning.

Blended Learning kan være med til at skabe en større fleksibilitet i udbuddet af undervisningsforløb. Blended Learning som didaktisk begreb har også flere pædagogiske og teknologiske afsæt, som kan øge kvaliteten og læringen i undervisningen.  Du får introduktion til – og viden om Blended Learnings muligheder, og du får en didaktisk og pædagogisk forståelse af en ny undervisnings kontekst.

Målet med oplægget er at skabe refleksioner og diskussioner, hvor du gentænker og overvejer din egen undervisningspraksis i en ny kontekst.

Målgruppe: Alle institutioner og undervisere, der ønsker at kommer i gang med Blended Learning.
Varighed: Halvanden time

  • Kursuskatalog
    • Læringsmål og styrket fjernundervisning
    • Lær at dokumentere dine kursisters læringsudbytte
    • Udvikling og anvendelse af digitale test
    • Meningsfuld evaluering af undervisning
    • Online underviser-kursus: Styrk din online undervisning
    • Organiser din undervisning med Blended Learning
    • Udvikling af e-læringsaktiviteter
    • Visualiseringer i læreprocesser
    • e-didaktik
  • Oplæg
    • Fjernundervisning – pædagogik og didaktik
    • Valg af fjernundervisning
    • eDidaktik
    • Digital dannelse
    • Visuel programmering
    • Blended Learning
    • Web 2.0 og kollaborative aktiviteter
    • Flipped Classroom
  • Workshops
    • eDidaktik
    • Flipped Classroom
    • Visuel Programmering
    • Læringsspil
    • Evaluering af læring og undervisning
    • Scribbles
    • Videoproduktion med smartphone
  • IT-parathedsundersøgelse
  • Priser
eVidenCenter - Det nationale Videncenter for e-læring | c/o Aarhus Business College | Sønderhøj 9 | 8260 Viby J | Tlf. 8936 3333 | CVR: 48 57 06 58 | EAN: 5798000554238